Używamy własnych plików cookie oraz stron trzecich, aby zwiększyć korzyści dla klienta i ulepszyć doświadczenie korzystania ze strony. Nawigowanie po stronie rozumiemy jako wyrażenie zgody na ich wykorzystanie. Aby uzyskać więcej informacji, proszę sprawdzić naszą politykę cookies

Z nową witryną w Czechach, specjalistyczny informator przemysłowy Mecalux’u dostępny jest już w 12 krajach.

Logismarket stawia na Czechy ze względu na dynamiczny rozwój tego kraju oraz perspektywę wzrostu popytu na wyposażenie przemysłowe.

Logismarket, informator przemysłowy Mecalux’u, umacnia swoją międzynarodową pozycję dzięki otwarciu nowej witryny internetowej w Czechach. Wraz z nową witryną, specjalistyczny informator przemysłowy on-line Mecalux’u dostępny jest już w 12 krajach, umożliwiając kontakty między firmami i dostawcami wyposażenia przemysłowego. Oferta Logismarket obejmuje ponad 56.000 produktów i 3.300 firm obecnych w informatorze. Potencjalny nabywca może za pośrednictwem Logismarket’u sprawdzić i porównać ofertę produktów i usług oraz zamówić indywidualny kosztorys on-line drogą mailową, przez internet, telefon lub faxem. Wniosek o odpowiedni kosztorys jest wysyłany bezpośrednio do firm.

Logismarket postawił na Czechy, gdyż jest to szybko rozwijający się kraj z perspektywami wzrostu popytu na wyposażenie przemysłowe w najbliższych latach. W czeskim sektorze przemysłowym działa około 150.000 firm, ich zyski sięgają około 120 miliardów euro. Prawie jedna trzecia aktywnej części społeczeństwa, mniej więcej 1,3 miliona osób, jest zatrudniona w sektorze przemysłowym.

Logismarket, wzrost liczby odwiedzin w informatorze

W ciągu roku 2006 na stronach Logismarket zarejestrowano ponad osiem i pół miliona odwiedzin (dane monitorowane przez OJD); liczba ta stale rośnie. W pierwszym półroczu roku 2007 liczba odwiedzin na stronach Logismarket wzrosła o 21,8% w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim, a liczba kontaktów handlowych wzrosła o 23%. Logismarket otwiera przed miejscowymi i międzynarodowymi firmami nowe rynki zbytu dla ich oferty wyposażenia przemysłowego, umożliwiając tym samym nowe możliwości biznesowe i zwiększenie rozpoznawalności marki.

 

Historia Logismarket’u

Logismarket rozpoczyna działalność w styczniu 2001 r. w Hiszpanii i od tego momentu idzie za międzynarodowym przykładem Mecalux’u. Francja i Portugalia to pierwsze kraje europejskie, które otwierają własną witrynę w październiku tego samego roku. Kilka miesięcy później, w marcu 2002 r. działa już też włoska strona internetowa, a we wrześniu do grona Logismarket dołącza portal niemiecki oraz międzynarodowa wersja po angielsku www.logismarket.com.

 

 

W czerwcu 2004 r. powstaje witryna Beneluksu, a pod koniec tego roku rozpoczyna działalność także strona Wielkiej Brytanii. W sierpniu 2006 r. informator ma premierę jednocześnie w 3 nowych krajach: Austrii, Szwajcarii i Polsce, a od początku października 2007 r. także Czechy posiadają swoją własną witrynę Logismarket.

Adresy Logismarket

 

www.logismarket.es (Hiszpania)

www.logismarket.pt (Portugalia)

www.logismarket.fr (Francja)

www.logismarket.it (Włochy)

www.logismarket.de (Niemcy)

www.logismarket.nl/be (Beneluks)

www.logismarket.co.uk (Wielka Brytania)

www.logismarket.at (Austria)

www.logismarket.ch (Szwajcaria)

www.logismarket.pl (Polska)

www.logismarket.cz (Czechy)