Używamy własnych plików cookie oraz stron trzecich, aby zwiększyć korzyści dla klienta i ulepszyć doświadczenie korzystania ze strony. Nawigowanie po stronie rozumiemy jako wyrażenie zgody na ich wykorzystanie. Aby uzyskać więcej informacji, proszę sprawdzić naszą politykę cookies

POLO Polska

Polo – synonim papieru i pakowania od prawie 20 lat.

Bielsko-Biała ,Polska

O firmie POLO Polska

 

Polo - synonim papieru i opakowań od prawie 20 lat.

Początkowo firma POLO Ges.m.b.H była spółką zależną od cieszących się międzynarodową sławą grup Frantschach (dzisiaj Mondi-Packaging) oraz Mayr-Melnhof.

W 1989 r. obecni udziałowcy, Johannes Binder-Krieglstein i Wilhelm Massegg, w porozumieniu z poprzednimi udziałowcami dokonali wykupu menedżerskiego spółki i przekształcili ją w spółkę akcyjną.

W związku ze zmianami, jakie zaszły w 1989r. na politycznej scenie Europy, POLO AG postanowiło skupić swoją działalność na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) i rozwinąć tam strategię kluczowych kompetencji. W krótkim czasie powstały filie lub spółki zależne na Węgrzech, w Polsce, Czechach, Słowenii, Chorwacji, Rosji, Bułgarii, Rumunii oraz na Słowacji i Ukrainie.

W dniu dzisiejszym POLO jest reprezentowane przez 60 specjalistów z branży papieru i opakowania oraz maszyn pakujących, a sieć dystrybucji firmy obejmuje 14 krajów.

Cele biznesowe firmy były jasne od samego początku i są sukcesywnie, w konsekwentny sposób wdrażane.

Współpracujemy w dziedzinie dystrybucji i marketingu z wiodącymi międzynarodowymi producentami papieru i tektury.

Ponadto, w roku 2001 rozszerzyliśmy swoją działalność o dział maszyn pakujących, w który wysoko-wykwalifikowani specjaliści w dziedzinie maszyn pakujących oraz dobrze zaopatrzony magazyn części zamiennych pozostają do dyspozycji naszych klientów.

Naszymi dostawcami maszyn i systemów pakujących są producenci uznani przez rynek europejski czy nawet światowy za liderów.

Pierwszorzędnym celem naszej firmy jest udostępnienie klientom i dystrybutorom wiedzy naszego wykwalifikowanego i zaangażowanego zespołu. Nasi pracownicy odbywają szkolenia z najnowszych technik zarządzania, marketingu i komunikacji oraz wiedzy specjalistycznej, by umocnić wiodącą pozycję firmy na rynku i zagwarantować korzyści dla klientów i dystrybutorów. Dzięki utrzymywaniu regularnych kontaktów z partnerami oraz klientami udaje nam się rozwijać doskonałe relacje współpracy i długotrwałego partnerstwa.

Nie tylko trwałe relacje z klientami, dostawcami oraz nastawionymi na sukces i oddanymi firmie menedżerami są dla POLO powodem do dumy, możemy się także pochwalić wiodąca pozycją na wielu ze wspomnianych rynków.

Wymagania klientów dotyczące jakości obsługi oraz świadczonych usług są coraz większe, dlatego POLO AG i współpracujący z nami dystrybutorzy muszą sprostać wciąż nowym wyzwaniom.

.C_PDT_CAT-CTU-736384564