Używamy własnych plików cookie oraz stron trzecich, aby zwiększyć korzyści dla klienta i ulepszyć doświadczenie korzystania ze strony. Nawigowanie po stronie rozumiemy jako wyrażenie zgody na ich wykorzystanie. Aby uzyskać więcej informacji, proszę sprawdzić naszą politykę cookies

Uroczyste wręczenie dyplomu miało miejsce 5 października br. podczas dorocznego spotkania partnerów logistycznych BSH, producenta urządzeń AGD marek Bosch, Siemens i Gaggenau. ROHLIG SUUS Logistics otrzymał jeden spośród czterech przyznanych tam dyplomów. Jednak jedynie jedno wyróżnienie nadane zostało za osiąganie celów w systemie oceny jakości usług transportu krajowego „Ocena Przewoźnika - Spedytora".

- Otrzymane wyróżnienie jest dla nas niezwykle cenne, gdyż przyznane zostało bezpośrednio przez samego klienta, jako podsumowanie naszej całej ubiegłorocznej pracy. Prestiżu dodaje również fakt, iż doceniono nas za jakość świadczonych usług - terminowość dostaw i szybką dostępność samochodów, bardzo niski wskaźnik uszkodzeń, regularność raportowań, itp. - czyli bardzo ważną cechy, która stanowią o naszej przewadze konkurencyjnej. Proces obsługi BSH pokazuje także jak wielką wartością jest praca zespołowa i ścisła współpraca między oddziałami w całej Polsce - powiedział Artur Malarski, Dyrektor Oddziału ROHLIG SUUS Logistics w Łodzi.

ROHLIG SUUS Logistics obsługuje BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego od 1 lipca 2010 roku. Operator odpowiedzialny jest za dystrybucję krajową urządzeń AGD (od blenderów po znaczne gabarytowo lodówki) z magazynu BSH w Łodzi do odbiorcy finalnego (sklepy, hipermarkety, klienci indywidualni). Działania obejmują tereny zachodniej części Polski, mniej więcej od linii Słupsk - Tarnów.

Operator logistyczny świadczy klientowi ponadstandardową usługę, odpowiadając nie tylko za planowanie oraz kompleksową obsługą towarów (terminowy transport, zwroty, wymiany gwarancyjne, regularne raportowanie, dostęp do informacji 24 h na dobę, itp.), ale też za budowanie dobrej relacji z klientami finalnymi BSH (np. przydzielenie do projektu stałego, specjalnie przeszkolonego i oznakowanego personelu, który gwarantuje wniesienie towaru do domu klienta BSH w stanie nienaruszonym), jak również wspomaganie klienta przy kontroli jakości towarów w jego magazynie.