Używamy własnych plików cookie oraz stron trzecich, aby zwiększyć korzyści dla klienta i ulepszyć doświadczenie korzystania ze strony. Nawigowanie po stronie rozumiemy jako wyrażenie zgody na ich wykorzystanie. Aby uzyskać więcej informacji, proszę sprawdzić naszą politykę cookies

Informator Przemysłowy LOGISMARKET istnieje od 2001 roku i został stworzony w Hiszpanii. Kto wpadł na pomysł portalu i jak prezentuje się jego rozwój od momentu powstania?

Logismarket powstał w Hiszpanii w styczniu 2001 roku. Od początku chodziło o opowiedzenie się przez Grupę Mecalux za wykorzystaniem możliwości nowych technologii w celu zwiększenia obrotów i transformacji sektora logistyki i przemysłu.

W październiku 2001 Logismarket rozpoczął działalność we Francji i Portugalii. Wkrótce później, w marcu 2002 r., pojawił się Logismarket Włochy, a we wrześniu Logismarket Niemcy. W roku 2004 Logismarket poszerzył swój zasięg o kraje Beneluksu oraz Wielką Brytanię. Jako ostatnie dołączyły do Logismarketu Polska, Austria i Szwajcaria, pod koniec 2006 r., oraz Czechy w roku 2007. Obecnie Logismarket posiada oddziały w 12 krajach Europy. Przy ponad 1.100.000 profesjonalnych wizyt na stronach naszego portalu w miesiącu na skalę europejską, Logismarket jest firmą o mocnej pozycji w swoim sektorze.

Informator obejmuje sektory: logistyczny, magazynowania, opakowań oraz wyposażenia przemysłowego. Jakie są możliwości zaprezentowania firmy w Informatorze?

Początkowo działalność Logismarketu skupiała się wokół sektora logistycznego, ale szybko poszerzyliśmy ją o inne sektory działalności przemysłowej, jak np. sektor opakowań. Przyczyniło się to do znacznego rozszerzenia spektrum naszych klientów. Obecnie w ofercie portalu znajduje się ponad 58.000 produktów i usług ze wszystkich dziedzin przemysłu. Jesteśmy informatorem przemysłowym o charakterze ogólnym, a informacja, którą publikujemy jest szczegółowa i aktualna! Każdy producent wyrobów przemysłowych lub usługodawca z sektora przemysłu może korzystać z naszych usług.

Kim są Państwa klienci?

Ponad 3.300 firm zaufało Logismarket. Wspieramy je pod względem rozwoju handlowego, zarówno w Niemczech, jak w innych krajach europejskich. Wśród naszych klientów znajdują się małe i średnie firmy oraz międzynarodowe koncerny, jak CYCLOP, FROMM,... Są to producenci, dystrybutorzy i dostawcy produktów lub usług przemysłowych.

Które sektory i działy firm najczęściej korzystają z Informatora Logismarket?

75% naszych użytkowników to osoby na stanowiskach menedżerskich, głównie w działach zakupów lub zarządzie. A jeśli chodzi o sektory przemysłowe, to naprawdę zróżnicowanie  jest tu bardzo duże.

Dlaczego firmy powinny korzystać z usług Informatora Przemysłowego?

Logismarket ułatwia kontakty między firmami z branży przemysłowej, które oferują produkty lub usługi, a firmami, które tych produktów potrzebują. W roku 2007 pośredniczyliśmy w nawiązaniu 191.000 profesjonalnych kontaktów handlowych miesięcznie. Jest to znacząca liczba kontaktów, która przekłada się bezpośrednio na zwiększenie sprzedaży w firmach. Ponadto, proponujemy bogatą i elastyczną ofertę oraz indywidualną obsługę każdego klienta przez zespół naszych specjalistów, co pozwala na znalezienie rozwiązania dopasowanego do potrzeb każdej firmy. Ponad 80% firm z Informatora rok w rok obdarza nas swoim zaufaniem. Umacnia nas to w przekonaniu, że dostarczamy naszym klientom usługi o prawdziwej wartości dodanej.

Czy szukanie w internecie jest bezpłatne dla użytkownika? Jakie są inne możliwości wyszukiwania?

Wszyscy użytkownicy Logismarket mają bezpłatny i bezpośredni dostęp do wszystkich narzędzi oraz informacji dostępnych w naszym Informatorze on-line. Dzięki naszej wyszukiwarce oraz podziałowi na kategorie, można bardzo szybko i łatwo uzyskać listę dostawców poszukiwanych produktów oraz jeszcze łatwiej się z nimi skontaktować, bądź to poprzez e-mail, telefon czy faks lub odwiedzając ich stronę internetową.

Poza informatorem on-line, proponujemy różne narzędzia informacyjne i wyszukiwania: drukowane katalogi roczne, wydania specjalne, CD-ROM'y, newslettery, usługę publikacji komunikatów prasowych, itd. itp.

Jakie plany rozwoju na przyszłość ma Logismarket?

Nasz biznes szybko się rozwija i żeby utrzymać to tempo realizujemy rozmaite projekty mające na celu udoskonalenie oraz wprowadzenie nowych usług.

Na przykład, z geograficznego punktu widzenia, rozpatrujemy możliwość poszerzenia działalności o nowe kraje europejskie i Ameryki Łacińskiej.

W odniesieniu do świadczonych usług, zapoczątkowaliśmy proces tworzenia wersji elektronicznej wszystkich naszych publikacji na papierze. Teraz każdy katalog, czasopismo lub też wydanie specjalne opublikowane przez Logismarket będzie dostępne on-line. W ten sposób zwiększamy zasięg naszych publikacji i ułatwiamy dostęp do informacji o produktach i usługach z informatora.

Pracujemy także nad nowymi narzędziami sieciowymi, by zwiększyć łatwość posługiwania się portalem.

I na koniec, planujemy uczestnictwo w wielu międzynarodowych targach, by umocnić nasze relacje handlowe na wszystkich rynkach. W 2008 roku będziemy uczestniczyć w ponad 50 targach, m. in.: INTERPACK 08, CeMAT 08, EMBALLAGE 08, HISPACK 09, IPACK-IMA 09, itd.

Opinie, z jakimi się spotkaliśmy na targach INTERPACK w kwietniu, tak od naszych klientów, jak użytkowników, były bardzo pozytywne i są dla nas bodźcem do realizacji wszystkich wspomnianych projektów.